Норми оцінювання презентації

 

ОЦІНЮВАННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЇ

 

Загальні вимоги

1. Оптимальна кількість  слайдів   – 8 – 15

2. Наявність титульного і завершального слайдів.

3. Наявність необхідних для розкриття змісту малюнків, діаграм, відео,  музичного супроводу.

3. Оптимальність представленого тексту і зображення (не переобтяження слайду матеріалом).

4. Наявність підписів під зображеннями.

5. Дотримання єдиного для всієї презентації стилю.

6. Естетичне оформлення.

 

Рівні  навчальних досягнень

Бали

Критерії  навчальних  досягнень учнів

Початковий

1

Учень (учениця) використав матеріали, що не мають  безпосереднього відношення до теми.

2

Учнем (ученицею) тема не розкрита, відсутні  аспекти теми, є порушення  логічного  викладення.

3

Учень (учениця) використовує   як матеріали, що  мають  відношення до теми, так і ті, що не мають відношення до теми, тема не розкрита.

Середній

4

Учень (учениця) відтворює невелику частину навчального матеріалу теми, пояснюючи літературознавчі терміни, мовні поняття, подані в тексті презентації.  Тема розкрита частково,  наявні орфографічні, пунктуаційні, граматичні, лексичні, стилістичні помилки.

5

Учень (учениця) створив  роботу,  що не відрізняється авторською індивідуальністю, процес  висвітлення теми неповний і неточний. Використані як матеріали, що мають відношення до теми, так і ті, що не мають відношення.

6

Учень (учениця) демонструє точне розуміння завдання, але викладені аспекти теми частково, не використані можливості комп’ютерної анімації. Доповідач допускає  негрубі мовленнєві помилки під час виступу, порушує  регламент, частково утримує увагу аудиторії.

Достатні

7

Учень (учениця) повно, логічно розкриває тему і головні аспекти теми презентації, наявні негрубі помилки з точки зору орфографії та стилістики. У роботі  нераціонально використані можливості комп’ютерної анімації, доповідач грамотно викладає матеріал, проте не показує достатньо глибоких знань.

Учень (учениця) демонструє точне розуміння завдання, грамотна робота з точки зору орфографії, але наявна невідповідність  у  кольоровій гамі. У презентації  нераціонально використані можливості комп’ютерної анімації, доповідач допускає негрубі мовленнєві помилки під час виступу.

9

Учень (учениця) оперує навчальним матеріалом, самостійно встановлює причинно-наслідкові зв'язки, використані матеріали, що мають відношення до теми. Робота є  грамотною, вона має витриманий єдиний стиль, кольорову гаму, раціонально використані можливості комп’ютерної анімації. У презентації наявні авторські знахідки.

Високий

10

Учень (учениця) раціонально  використав  можливості комп’ютерної анімації, витримав  єдиний стиль. Прослідковується  повна  самостійність під час виконання  роботи.Під час захисту  учень (учениця) впевнено  тримається перед аудиторією, володіє культурою мовлення, дотримується регламенту, утримує  увагу  аудиторії, рецензує  відповіді  учнів.

11

Учень (учениця) володіє глибокими знаннями, може вільно та аргументовано висловлювати власні судження, доповідач демонструє ерудицію, відображає міжпредметні зв’язки, може  встановлювати причинно-наслідкові зв'язки.

12

Робота унікальна, містить велику  кількість  оригінальних прийомів, доповідач  прагне  досягти  високих  результатів, готовий до дискусії.

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий